
Теглото на 910G и 1010G е дадено с въртяща се и нивелираща кабина, другите са с фиксирана кабина.
Модел | Товарен индекс, kg | Товарно пространство, m2 | Стрела | Мин. тегло, kg | |
---|---|---|---|---|---|
9000 (22,5); |
3,5 / 4,0 |
CF5 |
14700-16600 |
|
|
11000 |
3,5 / 4,0 |
CF5 |
14950-17600 |
|
|
12000 |
4,0 / 4,6 |
CF5 или CF7 |
15330-17130 |
|
|
13000 |
4,0/4,6 или 4.7, VLS 4,1-5,1 |
CF7 |
16180-18080 |
|
|
15000 |
4,6/5,3, VLS 4,3-5,3 |
CF7 или CF7S |
16330-18230 |
|
|
19000 |
5,5/6,5 , VLS 5,4-6,8 |
CF8 или CF7S XI Power+ |
18790-21530 |
|
Предните и задните колела на’предния теглич могат да се повдигат. Функцията подобрява маневреността на’машината и ергономичността на оператора при труден терен и улеснява пресичането на канавки и остри ъгли на приближаване. Предлага се за транспортьори 910G и 1010G.
Прочетете повече за функциите и техническите спецификации на транспортьорите в брошура.
Данните между машините се актуализират с помощта на облачна услуга, а всички оператори от същата работна площадка могат да видят всички дървесни видове и сортове дървесина с извозните маршрути, чак до последния дървен труп.
Системата омекотява крайния ход на цилиндъра и избягва силните ударни натоварвания в крайните позиции, което допринася за по-гладко управление и подобрява дълготрайността на стрелата.
Кабината е обърната към работната зона, а функцията за автоматично нивелиране позволява на оператора да седи изправен, дори когато машината се движи по неравен терен.