Управлението на стрелата е с истинско качество от John Deere: точно и бързо.
Няма отвори, скоби или други аксесоари на предната страна на чупещото рамо на стрелата, които биха отслабили стрелата или такива, които лесно биха се повредили при удар. Маркучите и кабелите са закрити от конструкцията на стрелата и маркучите, преминаващи между основната част на стрелата и чупещото ѝ рамо, както и те тези в удължаващата част, са изменени.
Данните между машините се актуализират с помощта на облачна услуга, а всички оператори от същата работна площадка могат да видят всички дървесни видове и сортове дървесина с извозните маршрути, чак до последния дървен труп. TimberMatic Maps е стандартна характеристика в новите машини за горско стопанство John Deere и се предлага като комплект за модернизация за по-старите модели.
Транспортьорът 910G е разработен от конструкторския отдел на BMW. Обърнато е специално внимание на лесното обслужване: големият панел отдясно на капака на двигателя може да се отвори и горната част може да се наклони напред. Горивният резервоар е преместен в предната част и в освободеното пространство зад кабината е добавен хидравличен модул . Хидравличните компоненти в този модул са лесни за достъп и обслужване.
Малкият и подвижен John Deere 910G транспортьор е новата опция за операции по разреждане, особено в чувствителни райони. Уникалното John Deere IBC се предлага за CF5 стрелата на транспортьорите.
Малкият и подвижен John Deere 910G транспортьор е новата опция за операции по разреждане, особено в чувствителни райони. Уникалното John Deere IBC се предлага за CF5 стрелата на транспортьорите.