8RT 410Трактор
- 443 к.с. (326 kW) максимална мощност (ECE-R120) + 15 к.с. (11 kW) IPM
- 9,0 l двигател с 6 цилиндъра
- 16,2 t и 2 477 m колесна база
- Нова, по-голяма и по-комфортна CommandView кабина с ново ниво на видимост
Германското земеделско дружество DLG награди новата eAutoPowr трансмисия с единствения златен медал на изложението Агритехника 2019.
Първи по надеждност
Изцяло новата трансмисия eAutoPowr на John Deere е първата електромеханична безстепенна трансмисия IVT™ с два механизма за предаване на въртящия момент. Безстепенната трансмисия осигурява максимална надеждност и издръжливост в сравнение с други трансмисии. Гладко превключване чрез силова електроника, осигуряваща мигновен въртящ момент за комфортно возене дори и в най-трудните условия.
Безчетковите електрически двигател-генератори с течно охлаждане в новата трансмисия eAutoPowr не изискват поддръжка. Замяната на хидравличните възли с електрически компоненти значително намалява износващите се части, опростява конструкцията и удължава общия експлоатационен живот на трансмисията. Компонентите на електрическото задвижване и новите датчици намаляват необходимостта от специални диагностични тестове с 1/3 и намаляват с 20% процедурите, изискващи специални инструменти или оборудване.
При създаването на новата трансмисия eAutoPowr хидравличната помпа и хидромоторът, използвани в трансмисията AutoPowr™, бяха заменени с два електрически двигател-генератора. Единият генератор е директно свързан към дизеловия двигател и захранва втория двигател- генератор, който прецизно контролира скоростта на трактора. Една електрическа и 4 механични предавки гарантират най-ефективното предаване на мощност към колелата. Това осигурява максимално издръжлива и надеждна безстепенна трансмисия с доказаната ефективност и комфорт при возене на AutoPowr™. Най-добрата безстепенна трансмисия, създавана някога от John Deere!
eAutoPowr позволява подаване на до 100 kW 480 V AC захранване за външни консуматори чрез AEF захранващ изход (опция). Тази електрическа мощност може да се използва например за задвижване на мостовете на прикачен инвентар. Осите с електрическо задвижване осигуряват значително подобрение на сцеплението, намаляват буксуването и спестяват използването на баластни тежести. Това позволява по-висока производителност чрез използване на инвентар с много по-голяма работна ширина за постигане на по-ниски разходи за торене на хектар и по-добра защита на почвата.
В партньорство с Joskin разработихме цистерна за течен тор с електродвигател, който задвижва 4 от 6-те ѝ колела, с което се постигат 8 задвижващи колела в комбинация с колелата на трактора. Тракторът вече не трябва да тегли целия товар, тъй като ремаркето има собствено задвижване, използвайки теглото на течния тор и цистерната за допълнително сцепление. В резултат на това можете да използвате много по-лек трактор за теглене на по-големи товари или за изкачване на по-стръмни наклони – намалявайки утъпкването на почвата, спестявайки гориво и увеличавайки производителността.
НЕУДЪРЖИМА МОЩ
Двуверижните машини осигуряват най-голямата теглителна сила по права линия, много ефективно предаване на мощност към терена и високо ниво на флотация. В стихията си на равен терен и суха, и рохкава почва.
Смелият дизайн на тракторите от серия 8R/RT/RX заявява техните основни качества: теглителна сила, която не спира пред нищо и технология, която стимулира развитието на съвременното земеделие.
Овладяването на мощността на тракторите от серия 8R е лесно с новия джойстик CommandPRO и неговите 11 програмируеми бутона. Това е перфектният операторски интерфейс, който прави всеки работен ден по-удобен и продуктивен.
Толкова много пространство, толкова малко шум – такъв лукс. Страст към детайлите. Добре дошли в новата кабина на 8R, по-голяма и дори по-удобна от всякога.