Job ManagementРешения за аграрен мениджмънт (AMS)

  • Планирате задачите ефективно, за да спестите време и да намалите разходите
  • Ограничавате неточните съобщения и осигурявате правилно изпълнение на задачите
  • Намалявате напрежението чрез надежден обмен на информация
печат
PLACEHOLDER ALT TEXT

Свързаност с други

Чрез MyJobConnect можете по-добре да координирате служителите си и да повишавате производителността на своята дейност, като същевременно сведете до минимум източниците на грешки. MyJobConnect включва две приложения за вашето смарт устройство: MyJobsManager и MyJobs. Благодарение на автоматичното попълване и синхронизиране на данните в приложението с тези от вашия акаунт в оперативния център, планирането на нова задача става само с няколко щраквания на мишката и гарантира, че данните са точни и актуални. 

Connected farm management

С MyJobsManager можете да планирате работата си напред цифрово, използвайки интуитивен календар. Ако графикът се промени, можете просто да плъзгате и пуснете всички подробности до нова дата. Изгледът на таблото ви дава резюме на ежедневните си операции, така че можете лесно да наблюдавате прогреса на работата и бързо да идентифицирате области, които изискват специално внимание.

Приложението MyJobs предоставя на операторите специален преглед на заданията, които трябва да изпълнят в правилния ред. Всички необходими детайли са на разположение по всяко време без каквато и да е хартия. Това помага да се намалят грешките, произтичащи от несъвместимост и необходимостта от последващи повиквания. Когато работата свърши, е необходимо само няколко кликвания, за да докладвате. Тъй като всички данни се записват в оперативния център в реално време, можете да създадете обобщен отчет за работата и да обработите датата за по-нататъшно фактуриране.