6R 185Трактор

  • 204 к.с. (150 kW) макс. мощност (ECE R120) + 30 к.с. (22 kW) ИУМ
  • 6,8 л. двигател с 6 цилиндъра
  • 7,9 t и 2,77 m колесна база
  • Кабина XXL ComfortView™ ( 3,33m³) с 2 панорамни врати или B-колона отляво и дисплей G5/G5PLUS с 71 d(B)A
  • Избор от трансмисии: AutoPowr
6R 185 номер на страницата

НАМАЛЕН РАЗХОД НА ГОРИВО

Спестете разходи за гориво

В независимия тест DLG-PowerMix-Transport Test 2.0* (Транспортни приложения) 6R 185 постигна изключително нисък разход на гориво от само 349 g/kWh дизел (тъмнозелена лента) и 14 g/kWh DEF (светлозелена лента).

6r-185-страница-номер

ОБСЛУЖВАНЕ НА ФИКСИРАНА ЦЕНА

Разходи за ремонт, независими от инфлацията

Пакетът за сервизно обслужване PowerGard определя разходите за ремонт и ви предпазва от бъдещи увеличения на цените за период до 8 години/8000 часа (жълти ленти). Разходите за ремонт, които не са включени в пакета, се увеличават всяка година. При инфлация от 8% годишно (сиви ленти) след 5 години без PowerGard може да плащате с до 36% повече!

*Само за участващите дилъри.
 

6r 185 панели с номера на страниците

ВИСОКА ОСТАТЪЧНА СТОЙНОСТ

Повече пари при бъдеща замяна

Независими изследвания, проведени през пролетта на 2022 г., показват, че стойността на тракторите втора употреба, правилно поддържани от дилър на John Deere, е по-висока от стойността на тракторите, поддържани от независим сервиз. При 16% от продажбите разликата е била повече от 5% (сива скала).

Визуално голяма балопреса c441r за трактор 6r185

Комбинация, разбиваща рекордите: 6R 185 + C441R

При разширен 7-часов тест комбинацията от трактор 6R 185 и фолираща балопреса C441R генерира рекордно производство от 44 бали на час при 0,42 л/бала, включвайки времето за смяна на фолиото и мрежата.**

Изглед от кабината

ПЛЪЗНЕТЕ, ЗА ДА ЗАВЪРТИТЕ

Изглед отвън

ПЛЪЗНЕТЕ, ЗА ДА ЗАВЪРТИТЕ

*DLG-PowerMix Тест № 7369 (www.dlg.org)

Сравнение на разхода на гориво на базата на тестовете DLG PowerMix 2.0; приложение DLG-PowerMix (https://www.dlg.org/fileadmin/powermixapp/) Изберете тежко натоварване при транспортиране 50% и леко натоварване при транспортиране 50%.

Profi 09-2019 стр. 10 до 16 (www.profi.de); Profi 08-2018 стр. 10 до 16 (www.profi.de); Profi 11-2021 стр. 14 до 20 (www.profi.de).

** Тестово изделие: agrarheute 9/2022 г. www.agrarheute.com