Съобщение за пресата   февруари 10, 2025

John Deere разширява гамата решения „Ремонтирай сам“

service-advisor-remote

Уолдорф, февруари 2025 г. – John Deere обяви значителни стъпки в подкрепа на способността на клиентите си от земеделския и строителния сектор да поддържат и ремонтират своите машини. Цифровите решения ще бъдат въведени в САЩ през втората половина на тази година. Европейските земеделски производители също ще се възползват от новите функционалности. Подобренията ще осигурят още повече подкрепа за клиентите и независимите сервизи, включително възможности за препрограмиране на произведени от John Deere електронни контролери.

Трябва да се има предвид, че правните условия за пазарите в САЩ и ЕС се различават в някои случаи. В Европа са в сила разпоредбите за RMI (информация за ремонт и техническо обслужване). 27 различни регулации на ЕС регламентират правото на ремонт на земеделска техника. Тези регулации дефинират всички данни, които трябва да се споделят с независимите земеделски оператори или сервизи. Данните за редица моделни години са достъпни в уебсайта на John Deere с информация за ремонт и техническо обслужване. Те включват, наред с други данни:

  • John Deere Bookstore – за безплатен достъп до ръководствата за експлоатация и за закупуване на технически ръководства (https://techpubs.deere.com)
  • John Deere University – предоставяне на учебни материали (https://jdu.deere.com)
  • Service Gard – предлагане на специални инструменти (https://servicegard.deere.com)
  • Partscatalog – онлайн каталог на резервни части (https://partscatalog.deere.com/jdrc)
  • ReadyTo – предоставяне на инструкции за диагностика и ремонт

Новите функции разширяват преди всичко възможностите за ремонт в САЩ. Все пак нови функционалности са добавени и към европейската информация за ремонт и техническо обслужване RMI, която вече предлага разширени възможности. Една от новите функции е интегрирането в John Deere Operations CenterTM. Това означава, че земеделските производители могат да използват Operations Center не само за управление на данните за полетата и машините, но и на информацията за техническото обслужване и машините. Разширената функционалност осигурява удобна за използване централизирана платформа с широк набор от инструменти за целия цикъл живот на машините. Новите функции включват:

  • Equipment Mobile – безплатно приложение с подробна информация за машините, включително ръководства за експлоатация и резервни части, графици за техническо обслужване, информация за бързи справки, търсене на код за грешка и софтуерни актуализации за определени машини с 4G свързаност.
  • Shop.Deere.com – в момента е достъпен в Обединеното кралство и Ирландия за намиране и закупуване на части онлайн
  • Кратки ръководства за справка – съдържат видеоклипове с инструкции и съвети за техническо обслужване
  • Service ADVISOR за клиента – предоставя безплатни електронни ръководства за нулиране и актуализиране на кодове, четене на диагностични данни и извършване на ограничени калибрации

Най-новите подобрения демонстрират неотклонния стремеж на John Deere към усъвършенстване на продуктите на марката. Компанията вече е лидер в предоставянето на решения „Ремонтирай сам“. Благодарение на новите възможности земеделските производители вече могат да удължават още повече полезното време за работа на своите машини.