Знаете, че когато се работи усилено, може да се случи неочакваното. А в тези моменти имате нужда от бързо решение.
John Deere Connected Support™ е готов да помогне, а вашият дистрибутор може да наблюдава състоянието на машината и активно да отстранява проблемите, за да не спирате работа.
Всичко това е част от стандартния пакет услуги FarmSight, вградени във всяка машина, поддържаща JDLink™.
Отключете пълната мощ на интелигентната технология, за да постигнете максимално полезно време за работа. С експертните предупреждения, вашият John Deere представител може да идентифицира потенциалните повреди в машината и да ги отстрани, преди да са се превърнали в проблем. Добре дошли в Дистанционна поддръжка на John Deere™.
John Deere Connected Support™ съчетава свързаност с машините, иновативни инструменти и проактивна поддръжка от дистрибутор, за да гарантира работоспособност и максимална производителност на Вашите машини през целия сезон.
Ако и вие сте като нас, не обичате изненадите. Особено, когато става дума за изправността на вашата машина. Тъй като това вероятно означава разходи, загуба на производителност и по-ниска рентабилност. Затова, нека пропуснем изненадите. В зависимост от етапа на жизнения цикъл и използването на вашата машина, пакетите с услуги FarmSight* включват дистанционно наблюдение на оборудването** и диагностика от експертите на дилъра, които ще ви помагат да поддържате своята машина в състоянието, в което желаете да бъде: надеждно и по най-добрия начин.
Повишете още полезното работно време и производителността на машината с допълнителни услуги FarmSight. Изберете услуги за обучение, услуги за полезно работно време и услуги за производителност и ги комбинирайте в пакет FarmSight услуги, според Вашите нужди.
FarmSight услугите могат да бъдат комбинирани с различни нива на пакети с услуги, за постигане на максимална полза за Вашия бизнес. За оферта, съобразена с вашите нужди, моля свържете се с вашия дистрибутор на John Deere.
* Услугата не се предлага от всички дилъри. Точният обхват на услугите зависи от индивидуалните предложения на дилърите.
** Всички дистанционни услуги изискват JDLink™ модул за телематика, активен абонамент и съгласието на клиента.